Kasutajatugi

https://www.funidelia.ee/carrito

Kas teie tellimus on hilinenud?

 

Meil on väga kahju, et teie tellimus ei jõua eeldatavaks tarnekuupäevaks kohale. Enamikul juhtudest täidetakse esitatud eeldatavad kuupäevad, välja arvatud meie kontrolli alt väljuvad tingimused, nagu näiteks viivitused transpordis.

Lisateabe saamiseks vaadake palun „oma kontole“.

Kui tellimus ei ole veel välja saadetud:

Palun kontrollige iga toote saadavust. Kui teie tellimust takistavad esemed, saate need eemaldada.

Kui vaatamata tellimuse redigeerimisele ei saa te seda siiski õigeaegselt kätte, saate tellimuse tühistada (ilma lisakuludeta).

Kui tellimus on juba välja saadetud:

Tellimuse tühistamine või selle kättetoimetamise kiirendamine ei ole enam võimalik, kuna see on nüüd juba vedajal. Kui te ei saa oma tellimust õigeaegselt kätte, võite taotleda raha tagastamist 14 kalendripäeva jooksul alates tarnekuupäevast.

Muud seotud küsimused:
Top