Kasutajatugi

https://www.funidelia.ee/carrito

Leia ei ole saanud paketti, mis on loetletud kohaletoimetatuna

 

Kui jälgimisstaatus näitab, et kaup on kätte toimetatud, kuid te ei leia oma tellimust, küsige naabritelt või võtke ühendust vedajaga.

Kui tellimus on märgitud kui „tarnitud“, kuid te ei ole seda kätte saanud:

  • Kontrollige, kas mõni teine isik, kes elab samal aadressil või on teie maja vastuvõtja, on tarne vastu võtnud.
  • Kontrollige, kas postkasti või uksele on jäetud ebaõnnestunud kättetoimetamise katse märkus. See märkus sisaldab juhiseid, kuidas saadetise kättetoimetamist ümber korraldada või pakile järele tulla. Puudumise korral võivad vedajad paki hoiule anda kogumiskohtadesse.
  • Võtke ühendust vedajaga, et küsida lisateavet paki kättetoimetamise kohta. Pidage meeles, et teil peab olema käepärast tellimuse jälgimisnumber.
  • On väga oluline, et teavitaksite meid viivitamatult igast tellimusest või tootest, mida te ei ole kätte saanud. Pange tähele, et me saame seda lahendada ainult 14 päeva jooksul alates eeldatavast tarnekuupäevast.
Muud seotud küsimused:
Top