Kasutajatugi

https://www.funidelia.ee/carrito

Kas ma saan oma tellimuses olevaid kaupu muuta?

Kui teie tellimuse esemed ei ole koheselt saadetavad ja meie ladu ei ole veel alustanud teie tellimuse ettevalmistamist, võite valida:

  • Eemaldada esemed oma tellimusest.
  • Tühistada oma tellimus.

(Artiklite lisamine ei ole võimalik.)

Tellimuse muutmiseks pääsete palun „oma kontole“.

Kui me oleme juba alustanud teie tellimuse ettevalmistamist, on teie tellimuse staatus muutunud „ettevalmistamisel“ ja te ei saa seda muuta. Alates sellest hetkest:

  • Kui teil on vaja lisada toode: palun tehke uus ja eraldi tellimus (see võib kaasa tuua täiendavaid saatmiskulusid).
  • Kui teil on vaja toodet eemaldada: teil on 14 päeva aega toote tagastamiseks alates tellimuse kättesaamise kuupäevast.
Muud seotud küsimused:
Top