Kasutaja on tunnustanud veebilehe www.funidelia.ee kaudu sooritatud ostu taganemisõigust, olles võimeline tagastama toote, kui ta ei ole sellega rahul, maksimaalselt neljateistkümne (14) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil teie või tarbija poolt osutatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, sai kauba materiaalsesse valdusesse.
Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teil teatada meile aadressil FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza - Hispaania või kirjutada meile meie kontaktvormi kaudu oma taganemisotsus, kasutades selget avaldust (näiteks posti teel saadetud kiri või e-kiri, kasutades vormi). Võite kasutada seda taganemisvormi näidist, kuigi te ei ole kohustatud seda tegema. Taganemisperioodist kinnipidamiseks piisab, kui te saadate oma teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne vastava tähtaja (14 kalendripäeva) möödumist.
Teiepoolse taganemise korral tagastame teile kõik maksed, sealhulgas tarnekulud (välja arvatud teie poolt valitud lisatasud, näiteks teistsugune tarne meie poolt pakutava soodsama standardtarne asemel) ilma tarbetu viivituseta ja igal juhul maksimaalselt 14 kalendripäeva jooksul alates kuupäevast, mil te teatate meile oma otsusest lõpetada kehtiv leping ja esitate taganemisele kuuluvate kaupade või toodete eelneva kättesaamise kohta. Me jätkame tagasimakse teostamist, kasutades sama makseviisi, mida kasutasite esialgse tehingu puhul, kui te ei ole selgesõnaliselt teatanud teisiti; igal juhul ei teki tagasimakse tagajärjel mingeid kulusid.
Meil on võimalik tagasimakseid kinni pidada, kuni oleme kauba kätte saanud või kuni te olete esitanud tõendid kauba tagasisaatmise kohta või olenevalt sellest, kumb toimub esimesena.
Te peate saatma kauba tagasi ID LOGISTICS / Funiglobal Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Poola, ilma asjatu viivituseta ja igal juhul maksimaalselt 14 kalendripäeva jooksul alates kuupäevast, mil te teatate meile oma otsusest leping lõpetada. Tähtaeg loetakse täidetuks, kui tarbija saadab kauba tagasi enne 14 päeva möödumist. Kõik tagastamisega seotud kulud kannab klient.
Te vastutate kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb sellest, et kaupa on käideldud muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks vajalik.
Kauba olemuse, omaduste ja funktsiooni kindlakstegemiseks peaks tarbija kaupu käsitlema ja kontrollima ainult i) asjakohase ettevaatusega ja ii) samamoodi, nagu tal oleks lubatud seda teha kaupluses. Igasugune kauba liigne käsitsemine või kontrollimine võib põhjustada kauba väärtuse vähenemist, nii et meil oleks õigus teostada saadud maksest vastava tagasimakse mahaarvamine. Kui palju me toetuse väärtust vähendame, määratakse kindlaks iga juhtumi puhul eraldi. Tarbija võib pakendi avada ja kontrollida kauba kangaid ja värve ülima ettevaatusega, jälgides, et karp ei läheks avamisel katki. Kui karp on katki, järeldame, et kauba väärtus on vähenenud. Me tuletame teile meelde, et sel ajal, kui kaup on teie omandis ja kuni te selle meile tagastate, vastutate te kauba eest ja sellest tulenevalt ka selle eest, kui see peaks kahjustuma.
Teil ei ole õigust lepingust taganeda, kui tarnitud objekt on üks järgmistest toodetest:
- eritellimusel valmistatud tooted või eritellimuse järgi valmistatud tooted
- tervishoiu- või hügieenikaalutlustel pitseeritud kaubad, mis on pärast tarnimist lahti pitseeritud.
Teie õigust lepingust taganeda kohaldatakse ainult nende toodete suhtes, mis tagastatakse samas seisukorras, milles te need kätte saite. Tarbija ei saa raha tagasi, kui toodet on kasutatud rohkem kui selle avamine või kui toode ei ole samas seisukorras, milles see tarniti, või kui see on kahjustatud, mistõttu tarbija peab olema toote(te)ga ettevaatlik, kui see on tema valduses.
Pärast artikli läbivaatamist anname teile teada, kas teil on õigus makstud summa tagasi saada. Tarnete tagastamine saab olla täielik ainult siis, kui taganemisõigust on kasutatud seadusliku tähtaja jooksul ja kõik tellimuse moodustanud artiklid on tagastatud. Juhul kui tagastuspaketi sisus on Funidelia süüta viga, oleme volitatud teile lisakulu sisse nõudma, kui on võimalik korraldada pakendi tagastamine teie tähelepanu all. Igal juhul on õigused ja tunnustatud meetmed reserveeritud kehtivate õigusaktidega.
Meie müügijärgse teeninduse abil püüame pakkuda klientidele kiiret ja tõhusat tähelepanu, et lahendada kõik meie toodete või tellimustega seotud probleemid.
Kui te täheldate tarnimise ajal mingeid tõrkeid, võtke meiega viivitamatult posti teel ühendust, sest kaks (2) tööpäeva pärast toote kättesaamist ei võta me enam vastu transpordiga seotud pretensioone.
Kui tarbija peaks arvama tarne ajal, et toode ei vasta lepingus sätestatule, peaks ta meiega viivitamatult ühendust võtma meie kontaktmeetodite kaudu, esitades toote andmed ja tekkinud kahjustuse.
Me vaatame tagastatud toote hoolikalt läbi ja võtame teiega mõistliku aja jooksul e-posti teel ühendust ning vajaduse korral tagastame raha või asendame sama toote. Artikli tagasimaksmine või asendamine toimub niipea kui võimalik ja igal juhul 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil me saadame kinnitava e-kirja, mis käsitleb tagasimaksmist või mittevastava artikli asendamist.
Tekkinud defekti tõttu tagastatud toodete eest makstud summa tagastatakse täies ulatuses, kaasa arvatud artikli kohaletoimetamise tasu ja kulud, mis teil on tekkinud toote tagastamisel meile. Tagastamine toimub sama makseviisi abil, mida kasutasite kauba ostmiseks.