Kasutajatugi

https://www.funidelia.ee/carrito

Olen saanud mittetäieliku või ebaõige tellimuse

 

Meil on kahju kuulda, et saite mittetäieliku või vale tellimuse.

Mine „Sinu konto“ ja klõpsa nupule „Tagastused ja pretensioonid“. Valige tellimus, valesti või mittetäielikult saabunud tooted ja esitage meile kogu teave, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti lahendada.

Teil on selle nõude esitamiseks aega 14 kalendripäeva alates tellimuse kättesaamisest.

Oluline märkus: Kasutage seda nuppu ainult selleks, et teavitada meid valest või kättesaamatust tootest. Enne kauba tagastamist on kohustuslik meid teavitada. Vastasel juhul võidakse tagastamisest keelduda.

Kas ma saan automaatselt asenduskaupu?

Pärast läbivaatamist, kui pretensioon on rahuldatud, tagastame teile kogu selle toote eest makstud summa ilma tagasisaatmiskuludeta või, kui toode on saadaval, tarnime teile uue toote.

Muud seotud küsimused:
Top