Meil on kahju, et toode saabus defektiga või puuduvate osadega.
Mine „Sinu konto“ ja klõpsa nupule „Tagastused ja pretensioonid“. Valige tellimus, defektne või puuduv toode ja esitage meile kogu teave, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti lahendada.
Teil on selle nõude esitamiseks aega 14 kalendripäeva alates tellimuse kättesaamisest.
Oluline märkus: Kasutage seda nuppu ainult defektse või puuduva toote olemasolust teavitamiseks. Enne kauba tagastamist on kohustuslik meid teavitada. Vastasel juhul võidakse tagastamisest keelduda.
Kas ma saan automaatselt asenduskaupu?
Pärast läbivaatamist, kui pretensioon rahuldatakse, tagastame teile kogu selle toote eest makstud summa ilma tagasisaatmiskuludeta või, kui toode on saadaval, tarnime teile uue toote.
Soovime teile teatada, et selles vormis esitatud isikuandmeid töötleb Funiglobal Development SL (Funidelia). Selle teabe peamine eesmärk on vastata teie päringutele või küsimustele. Legitimiseerimine toimub andmesubjekti nõusolekul. Teavitame teid, et teie andmeid ei edastata kolmandatele isikutele. Teil on õigus andmetele juurdepääsuks, nende parandamiseks ja kustutamiseks muude õiguste hulgas, nagu on selgitatud privaatsuseeskirjades siin.