Tagastuse tegemiseks peate Funidelias sisse logima oma kasutajaandmetega. Pidage meeles, et teil on 14 kalendripäeva aega tagastamise taotlemiseks alates tellimuse kättesaamisest. Teil on võimalus valida, kas saata see tagasi meie etiketiga (maksab 3,99 €) või saata see tagasi oma vahenditega.
Kui me saame paki oma laos kätte, jätkame tagastamist.
Palun kontrollige esmalt, et teie toode vastab meie tagastamispoliitikas sätestatud tingimustele.
Tagastuse taotlemiseks peate järgima neid samme:
Logige sisse oma kasutajaandmetega sektsioonis, mille leiate veebisaidi paremas ülemises nurgas. Jaotises „Tagastused“ näete ostetud tooteid, mida saate tagastada, ning tagastuse staatust või juba tehtud tootemuudatusi.
Mõnikord ei pruugi teie tooted selles jaotises ilmuda ja te ei saa neid tagastada enne, kui tarnekuupäevast on möödunud 12/24 tundi. Selle viivituse põhjuseks on see, et süsteem vajab lühikest aega, et registreerida vedaja andmed, mis näitavad, et tellimus on kohale toimetatud.
Valige tooted, mida soovite tagastada, ja märkige põhjus (ainult siis, kui soovite, kuid see aitab meid palju).
Pakendage oma tagastatav toode õigesti, lisades sellele ka väljaprinditud ja täidetud saateleht, mille saite e-kirja teel koos tellimuse kinnitusega. Kui kasutate üht meie tagastussilti, kleepige see nähtavalt kasti ülaosale ja viige oma pakend lähimasse kogumiskohta. Kui saadate paki tagasi iseseisvalt, peate võtma ühendust oma valitud kullerfirmaga ja saatma paki asjakohaselt pakituna tagasi aadressile, mille oleme teile kasutajakontol märkinud. Palun säilitage oma postikviitung ja jälgimisnumber, kuna seda võib vaja minna tagastamistõendina. Me ei vastuta selle eest, kui pakki ei ole meie laos kätte saadud.
Alates sellest hetkest, kui registreerite oma tagastuse veebilehel, saate kinnitava e-kirja koos juhistega, mida tuleb järgida, et saata meile tooted ja saada tagasimakse.
Niipea, kui saame tagastatud tooted kätte, alustame tagasimakseprotsessi. Kui olete maksnud krediitkaardiga või PayPaliga, kantakse tagasimakse otse kaardilt või PayPal-kontolt. Pea meeles, et algseid saatmiskulusid ei tagastata.
Kui soovite saadud kostüümi suurust muuta, järgige lihtsalt allpool loetletud samme ja tehke uus tellimus õige suurusega. See tähendab, et kõigepealt peate taotlema praeguse tellimuse tagasimaksmist ja seejärel tegema uue tellimuse õige suurusega.
Soovime teile teatada, et selles vormis esitatud isikuandmeid töötleb Funiglobal Development SL (Funidelia). Selle teabe peamine eesmärk on vastata teie päringutele või küsimustele. Legitimiseerimine toimub andmesubjekti nõusolekul. Teavitame teid, et teie andmeid ei edastata kolmandatele isikutele. Teil on õigus andmetele juurdepääsuks, nende parandamiseks ja kustutamiseks muude õiguste hulgas, nagu on selgitatud privaatsuseeskirjades siin.