Kasutajatugi

https://www.funidelia.ee/carrito

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

 

Jälgimisandmed leiate tellimuse üksikasjadest, kui sisenete „oma kontole“.

Kui tellimus sisaldab mitut toodet, võib igaühel neist olla erinev tarnekuupäev. Ostuprotsessi ajal esitatud eeldatav kuupäev on siiski kuupäev, mil saate kõik tooted koos kätte.

Kui olete saanud e-kirja, mis teavitab teid tellimuse saatmisest koos transpordiga, leiate sellest otselinki jälgimisele. Kui teil ei ole seda e-kirja, saate oma saadetist jälgida ka „oma konto“ kaudu. Selles anname teile veoettevõtja andmed, et saaksite nendega otse ühendust võtta ja saada täpsemat teavet.

Märkus: Kui paki näitab, et see on kätte toimetatud, kuid te ei ole seda kätte saanud, vaadake lisateavet leheküljelt „Tellimus on kätte toimetatud, kuid ma ei ole seda kätte saanud“.

Muud seotud küsimused:
Top